Kadim Dostum 6.Bölüm izle

Kadim Dostum 6.Bölüm ile siz dizi severlerin karşısına kaldığı yerden Fox TV ekranlarında devam ediyor. Herkesin komedi dizisi olarak en ço beğendi ve büyük başarılar kazanan ''Kadim Dostum'' dizisi kısa süre içerisinde fan sitemizin yoğunluğu artmış bulunmaktadır.Dizimizin bu kadar sevilmesinden dolayı fan sitesi olarak bizler ve dizimizin yapımcılarının çok memnun olduğunu diyebiliriz.Dizimiz de ilk beş bölümü tüm Fox TV izleyicileri ve dizi severler tarafından çok beğenildiğini sizlere söylemek isteriz.Dizimizin yeni bölümünde eğlenceli maceralar tüm hızıyla devam edecektir.Kadim ve Dostum ailesinin ilk beş bölümdeki en eğlenceli karakterlerini 6.Bölümde de büyük ilgi ile takip edileceğini sizlere söylemek isteriz.Dizimizin 5.bölümünde dizimizin güzel oyuncusu Hanna biranda kaybolan babasını ararken, babasının küllerini bir vazoda görür ve bu durum karşısında donar kalır.Mümtaz ve Bilal bu sorunu çözmek için araştırmaya başlamıştı.Dizimizde Hanna ve Ferzan arasında arkadaşlık seviyesi ilerlemektedir.Bu durum karşısında Cemile kıskançlığı ile çok kötü halde kalır.Sizleri dizimizin özeti ile daha fazla bekletmeden yeni bölümümüz ile baş başa bırakıyor "Kadim Dostum izle" olarak sizlere iyi seyirler diliyoruz...

Kadim Dostum 6.Bölüm izle

0 yorum :

Yorum Gönder