Kadim Dostum 7.Bölüm Fragmanı

Kadim Dostum 7.Bölüm ile siz dizi severlerin karşısına Fox Tv ekranlarında 15 Ekim Çarşamba günü yerini alacaktır.Dizimiz ilk bölümünden itibaren her bölümü ile tüm dikkatleri üzerine çektiğini ve kısa sürede çok izlendiğini sizlere söylemek istiyoruz.Büyük eğlence ve büyük maceraları ile Fox TV'nin en gözdesi "Kadim Dostum Dizisi" 7.bölümü ile izleyicilerinin karşısına çıkıyor.Dizimiz sadece 2 ay gibi kısa sürede bukadar büyük reytingler alması bizleri ve dizi yapımcılarını çok sevindirdiğini söylemek isteriz.Dizimizin bu kadar çok sevilmesi ve "Kadim Dostum 7.Bölüm Fragmanı" ile ekranlara gelmesi tüm sosyal medya ve fan sayfalarında büyük yankı uyandırdığını söylemek isteriz.Sizleri eğlence ile evlerimizin neşe kaynağı olan ekranların en sevilen komedi dizisinin heyecan ve komedi dolu yeni fragmanı ile bırakıyor, iyi seyirler diliyoruz..

Kadim Dostum 7.Bölüm Fragmanı

0 yorum :

Yorum Gönder