Kadim Dostum 8.Bölüm

Kadim Dostum 8.Bölüm ile 22 Ekim Çarşamba günü izleyicileri ile yeni bölümü ile buluşuyor.Ekranların eğlence dizisi olarak her hafta sizlerle buluşan "Kadim Dostum" bu hafta mükemmel bölümü ile sizlerle buluşuyor.Dizimizin yeni bölümünde Cemile ile Ferzan'ı büyük sürprizler beklemektedir.Ekranlarda her hafta Çarşamba günü izleyiciler tarafından büyük beğeniyle takip edilen dizimiz de kısaca yeni bölümden söz etmek isteriz.Dizimizin yeni bölümünde Cemile ile Ferzan arasında yapılan nişan tüm Mardin halkının diline düşmüştür.Sevilen oyuncumuz Şükrü bey bu nişandan hiç memnun değildir.Cemile bu durum karşısında babasını ikna etmeye çalışır.Dizimizin mağdur karakteri Ferzan Hanna'ya karşı hissetiği duyguları artık gizlememeye ve Cemile ile boşanmaya karar verir.Bakalım macera dolu bu yeni bölümümüz de neler yaşanacak.Hep birlikte izleyip görelim.Herkese "Kadim Dostum Dizisi" yeni bölümü için iyi seyirler dileriz..

Kadim Dostum 8.Bölüm izle

0 yorum :

Yorum Gönder