Kadim Dostum 9.Bölüm Final

Kadim Dostum 9.Bölüm Final ile siz değerli izleyicilerinin karşısına son bölümü ile çıkıyor.Ekranlarda çarşamba günü izleyicilere eğlence ve üzüntü dolu anları bir arada yaşatan "Kadim Dostum" rüzgarı final bölümü ile sizler ile son kez buluşacaktır.Dizimizin konusu final bölümü ile son bulacaktır.Dizimizin bu güzel ve ekranlara veda bölümünde bu konular işlenecektir.Ferzan ve Hanna'nın Mardin günlerini bırakmaya hazırlanırlarken, Hikmet ve Ferzan bu duruma engel olmaya çalışır.Gerekli borçları ödemek için Mara tüm borçlarını temizler.Dizimizin başlangıç bölümünden beri Mümtaz, Şeker'e açılmaya çalışır fakat her seferinden açılamaz.Dizimizin bu son bölümünde sonunda Mümtaz, Şeker'e açılmayı başarır.Herkesi şok eden ve ekranlarda yerini son kez göreceğimiz "Kadim Dostum Dizisi" final bölümü ile sizlerle, iyi seyirler dileriz.

Kadim Dostum 9.Bölüm Final izle

2 yorum :

  1. Çok uzulduk ailecek... Çok kaliteli ve güzel bir diziydi

    YanıtlaSil
  2. BU KADAR ERKEN BİTMESİNE ÜZÜLDÜM DOĞRUSU :(

    YanıtlaSil