Kadim Dostum Murat Eken Kimdir?

Ekranların gözdesi olarak beklenen Mardin'de çekilen komedi dizisi "Kadim Dostum Dizisi" oyuncuları gün geçtikçe belirlenmektedir.Birbirinden değerli isimlerin yeraldığı dizimiz de Hamdi Alkan ve İlker Aksum'dan sonra netleşen diğer oyuncumuz Murat Ekendir.Oyuncumuz "Murat Eken" dizimizde ana karakteri canlandıracak oyunculardan birisidir.

Sizlere kısaca oyuncumuz Murat Eken hakkında bilgi vermek isteriz.
Oyuncumuz 7 Ağustos 1980 yılında İstanbul'da doğmuştur.

Eğitim hayatını Koç Özel Lisesi'ni bitirip, New York'ta Rensselaer Polytechnic Institute'a devam ettirmiştir.Oyuncumuz 3. sınıfta makine mühendisliğini yarıda bırakarak Türkiye'ye döndü. Eğitimine Müjdat Gezen Sanat Merkezi Konservatuvar Tiyatro bölümünde devam etmiştir.


Oyuncumuzun Görev Aldığı Dizi ve Filmler
Galip Derviş (2013) - Niyazi Durna (Konuk Oyuncu)
Salih Kuşu (2013)
Düşman Kardeşler (dizi) (2012) - Ahmet
Aşağı Yukarı Yemişlililer (2011) - Serhat
Çok Filim Hareketler Bunlar (2010)
Neşeli Hayat (2009)
Çok Güzel Hareketler Bunlar (2008) - Murat Eken
Sınıf (2008)
Kutsal Damacana (2007)
Ertelenmiş Hayatlar (2007)
Hatırla Sevgili (2006) - Yusuf Küpeli
Bir Demet Tiyatro (2006)

0 yorum :

Yorum Gönder