Kadim Dostum 5.Bölüm Fragmanı (1 Ekim Çarşamba)

Kadim Dostum 5.Bölüm yeni bölümü ile Fox TV ekranlarında tüm heyecanı ile 1 Ekim 2014 Çarşamba günü ile kaldığı yerinden devam edecektir. Bunlar ile birlikte dizimiz de yeni bölümde yaşanacak olan olayları siz değerli izleyicilerimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isteriz.Siz dizi severlerimizden aklınıza takılan hertürlü soruları bizler ile yorum bölümü altında paylaşabileceğinizi hatırlatmak istiyoruz.Bu arada dizimiz 4.Bölümü ile büyük ilgi görmesi ile birlikte yeni bölüm yani 5.Bölüm ile yeniden karşımıza çıkıyor.Yeni başlayacak olan bu bölümümüz de dizi severlerin ekran başlarından ayrılmayacağını ve Kadim Dostum dizisini aralıksız olarak izleyeceklerini belirtmek istiyoruz.Sizlerin de dizimiz ile ilgili aklınıza gelecek her türlü soruları bizler ile anlık olarak yorum alanından paylaşabileceğinizi sizlere hatırlatmak istiyoruz. Bizler fan sitesi olarak siz dizi severler için kısa zaman içerisinde mükemmel bir anket oluşturacağız ve dizimiz hakkında en geniş bilgilere ve özetlere anket sonucuna göre değerlendireceğimizi bilmenizi isteriz.

Kadim Dostum 5.Bölüm Fragmanı (1 Ekim Çarşamba)

0 yorum :

Yorum Gönder