Kadim Dostum Yorumları

Fox TV'nin yeni dizisi hakkında Sosyal medya üzerinden ve internet sitelerinde yeni başlayacak olan Kadim Dostum  dizisi ile ilgili yapılmış yorumlar şöyle;

Dostluğun çok pekişik bir durum olduğunu, arkadaşlıktan ileri gittiğini ve bir kardeş bilindiğinin çağrışmasını yapan yüce tamlama.

Selam olsun güzel insanlara, kadim dostlara.

Sırf bu yüzden izliyecem ben mardinli olarak çekilen bütün dizi terör ve kan davası üzerine bu tamam tersi komedi bizi ve doğuyu olduğu gibi tanıtacak... ins reytinginiz bol olur...

Superrr Mahsun Kırmızıgül gercek bi yonetmensin senarist kimse ondanda Allah razı olsun cunku ilk defa boyle guzel anlatilabilirdi buralar.

Mardine özgü eski gelenekleri işlemeniz çok güzel olmuş..devamını dört gözle bekliyoruz ...

Kadim Dostum dizisi için yorumlarınızı bekliyoruz..


1 yorum :

  1. bir Mardinli olarak, ilk defa gerçek yasantimizi anlatan bir dizi olduğunu soyleyebilirim. tek eleştirebilecegim nokta şive. oyuncuların bunu da kısa zamanda aşacağından hiç şüphem yok. ellerinize, emeğinize sağlık. devamını dört gözle bekliyorum. iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil