Kadim Dostum 1. Bölüm

Kadim Dostum 1.Bölüm izle, Kadim Dostum Son Bölüm Özeti, Kadim Dostum Dizisi 1 Eylül 2014 Fox Tv Canlı izle

Kadim Dostum 1 eylül tarihi ile Fox Tv ekranların da yerini alacaktır.Kadim Dostum izleyicileri Fox Tv ekranların da büyük ilgi ile fragmanlarının izlendiği 1. Bölüm fragmanı ile şimdiden sosyal medya ve sosyal platformlarda ilgi odağı olmuştur.Çok büyük ilgi ve merakla beklenen dizimiz Mardin'de yaşamakta olan Kadim ve Dostum ailelerinin aralarında yaşadıkları komik ve ilginç olayları anlatmaktadır.Dizimiz usta oyuncu kadroları ile pazartesi gününün en beğenilen dizisi olacağından şüphemiz yoktur.Kadim dostum fan sitesi olarak her bölümün de sizlerle buluşacağımızı bildirmek isteriz.Dizimiz hakkında merak ettiklerinizi, bölüm fragmanlarını veya bölümler hakkında özetleri sitemiz ile takip edebilir, her sayfada bulunan yorum bölümünden sitemize yorum bırakabilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder