Kadim Dostum 2.Bölüm Fragmanı

Kadim Dostum 2.Bölüm Fragmanı ile Fox TV ekranı üzerinden 8 Eylül Pazartesi günü kaldığı yerden devam edecektir. Dizimiz Fox ekranlarında ilk bölümü ile çok beğeni gördü ve sosyal medyada pazartesi gününün en çok konuşulan konusu haline geldiğini sizlere belirtmek isteriz.Haliyle merakla beklenen 2.Bölüm fragmanı için birçok kişi tarafından merakla beklenmekte ve her bölümü ile pazartesi günlerinin vazgeçilmezi olacağını belirtmekten mutluluk duyarız.Dizimizin ilk bölümünden anladığımız olumlu yorumlar ve eleştiriler sayesinde dizimizin çok beğenildiğini ve reytingi oldukça bol bir dizi olduğunu göstermektedir.Bu arada siz değerli izleyenlerin ''Kadim Dostum Dizisi'' hakkında ilk bölüm ile ilgili yorumlarınızı fan sitemizin alt bölümünde sizler için ayırdığımız yorum alanı bölümümüzden bizler ile yorumlarınızı paylaşabilir, dizi hakkında hertürlü olumlu veya olumsuz görüşlerinizi yer verebilirsiniz.

Kadim Dostum 2.Bölüm Fragmanı (8 Eylül Pazartesi) izle

0 yorum :

Yorum Gönder