Kadim Dostum 6.Bölüm Fragmanı

Kadim Dostum 6.Bölüm ile Fox Tv ekranlarında kaldığı yerden 8 Ekim Çarşamba günü devam edecektir.İlk beş bölümü ile tüm medya dünyasında büyük ses ve izlenme rekorları kıran "Kadim Dostum" dizisi harika senaryosu ve eğlenceli sahneleri ile dizi dünyasında uzun ömürlü bir dizi olarak kalacak gibi görünüyor.Özellikle İlker Aksum ve Metin Yıldız'ın aralarında geçirdikleri diyaloglar izleyenleri gülme krizine sokuyor.Sosyal medya üzerinden 5.bölüm sonrası büyük ses getirerek reyting rekorlarını elinde tutan "Kadim Dostum Dizisi" kısa sürede bu kadar büyük izleyici ile karşılanması usta senaryoya ve eğlenceli oyuncu kadrosuna bağlı olduğunu sizlerle söylemek isteriz.
Bu arada bizler bu eğlence dolu dizinin fan sitesi olarak sizlerden dolu dolu olumlu yorumlar aldığımız için çok mutlu olduğumuzu söylemek isteriz.Hatta attığınız fazla yorumlardan dolayı bazen yetişemediğimizi söylesek tam doğru noktaya değinmiş olduğumuzu söylemek isteriz.Dizimiz olan "Kadim Dostum 6.Bölüm Fragmanı" tüm izleyicilerimizin karşısına sunulmaktadır.Sizleri daha fazla bekletmeden bu güzel "Kadim Dostum izle" fragmanını sizlere sunuyor ve iyi seyirler diliyoruz..

Kadim Dostum 6.Bölüm Fragmanı

0 yorum :

Yorum Gönder